"יוצאים לדרך": המקומות שלא תשכחו לעולם | האזינו

אליהו גרין No Comments on "יוצאים לדרך": המקומות שלא תשכחו לעולם | האזינו

מידי יום בבין הזמנים מגיש כתב התיירות של "קול חי" קובי פינקלר את התכנית "יוצאים לדרך" בה הוא ממליץ על מספר מקומות נפלאים לטיול ברחבי ארץ ישראל | היום בתכנית: טורנדו ושחייה בלב ים, סדנאות זכוכית, ועוד הפתעות רבות | האזינו

צילום: נתי קאליש
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

את הסיור היומי החל פינקלר בעיר הצפונית עכו, בלב הים התיכון, ובשיחה עם מוטי אוחנה מ"טרק ים אכזיב" שמע על שמורת הטבע הימית הגדולה בישראל, ועל שלל הפעילויות שהם מציעים במיוחד לבין הזמנים:

מהצפון עלה פינקלר לירושלים עיר הקודש, ושמע מאוריה דסברג, סמנכלי"ת 'עיר דוד', על התגליות החדשות במקום, ועל החוויות שהם מציעים לציבור בבין הזמנים:

בהמשך שוחח פינקלר עם שולמית אנגל מבית גמליאל, שסיפרה על סדנאות הזכוכית שהיא מעבירה אצלה בסטודיו. על תכשיטים מזכוכית שמעתם? האזינו לשיחה:

לאחר סדנת הזכוכית, הגיע פינקלר למושב יסודות ושוחח עם חוי עמנואל על משחק הניווט החוויתי שהם מציעים למבקרים במקום. השנה לרגל שנת השמיטה הם מציעים פעילות מיוחדת שמשלבת הלכות רלוונטיות. האזינו:

ממושב יסודות הגיע פינקלר לכפר עציון, ושוחח עם עמיחי נועם סמנכ"ל בית ספר שדה כפר עציון, שסיפר מה אפשר לראות במקום הנפלא הזה בגוש עציון, וגם, תשמעו על התצוגה שנפתחה השנה לראשונה.

ולסיום, שוחח פינקלר עם אלון יום טוב מחפץ חיים, שסיפר על מיזם ה"שייקבש" שלו. דוכן של שייקים וששבש, על מחצלות מוצלות. זמן איכות לחובבי הז'אנר. האזינו לשיחה:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



0 תגובות